2013年12月13日星期五

我那些不能說的MIMI ~ Finger Q App and phone case

我那些不能說的MIMI ~ Finger Q App and phone case

我那些不能說的MIMI ~ Finger Q App and phone case

雖然話做人光明磊落﹐但我都有不能說的秘密。手機科技一日千里﹐我就將好多野收埋係手機入面喇。Android的朋友可以試一下呢個APP﹐叫﹕ fingerQ chat (http://www.fingerq.com/)

去google play到search一下應該都會見到。先下載一個叫manager的app﹐如上介面﹐便可以將一D你覺得不想被人見到的app加鎖﹐set一個personal的password。如我自己呢﹐就成日借個電話比人玩(眼利的朋友﹐應該估到係puzzle and dragon﹐我轉珠無我D男同事勁...)但我又唔想被人唔小心睇到我個wordpress(即係我本私日記)同埋dropbox(入面無閃咭﹐但勁多自己D無聊自拍﹐比人見到好丟臉)。所以呢兩個app我就上左鎖。其余的如gallery等﹐Finger Q Manager會自動幫你上左鎖架喇~

而Finger Q(FingerQ privacQ case)之所以叫Finger Q(FingerQ privacQ case)﹐係除坐可以set passwod加密之外﹐仲可以用手指模解鎖。要用到呢個function就要配合Finger Q呢個特制既機殼。我呢個係for note 2的。

內有好多不同語言﹐而且應用尚算簡單﹐女人仔都搞得掂。

機殼背面會有一條scan手指模的scanning chip﹐流線型其實幾好手感﹐雖然﹐本身唔細部的note 2會變得再大部左。但女人通常放電話入手袋﹐我自己覺得問題就不大啦。

整體感覺。花紋唔老土﹐有點點cath kidston的感覺﹐哈哈~ 機殼底部有一個USB插頭﹐篤住手機本身叉電的位置架。

所以要叉電﹐要插在機殼下面的USD(USB)位置。而叉電之時﹐記得開關掣要關掉(綠色圈圈)。當關閉時﹐開鎖要靠手入數字password instead。這個時候就不能掃指模啦﹗

剛開始用成日要入password又或掃指模都有少少唔慣﹐不過最近確實係有D心事要同日記仔朋友傾訴﹐又唔可以比知﹐怕同事好奇開個APP黎睇﹐我就死得喇>O< 所以話﹐科技可以方便自己﹐也有時可能害到自己。要識得保護自己和部手機好緊要架﹗﹗

*產品/產品資料由品牌提供。真心分享﹐但畢竟大家DNA不同﹐效果因人而異。不喜勿插。

謝謝收看﹗路過的請LIKE一下給我少少的支持吧~>3<~

找我﹖ngayiellie@gmail.com

http://www.facebook.com/pages/Popcorn-express/560506497300434

没有评论:

发表评论